آنی گیر پودری WP600

آنی گیر پودری WP600 :  آنی گیر نشتی سطوح بتنی، افزایش سرعت گیرش و مقاوم در برابر رطوبت است. این محصول بتن کاور نوعی ماده آب بند کننده و پودری بر پایه ســـیمان است که به منظور درزگیری، پرکردن ترک ها و سـوراخ های بتنی استفاده می شود. در قسمت هایی از سازه که نشت شدید وجود داشته باشد، این ماده مورد استفاده قرار می گیرد. آنی گیر در اثر اختلاط با آب به حالت خمیری قدرتمند درآمده و به دلیل افزایش سرعت هیدرا سیون گیرش اولیه را تسریع می بخشد. آنی گیر WP600 برای انسداد نشت های پرفشار مناسب می باشد.

در صورتی که برای خرید آنی گیر پودری بتن کاور نیاز به مشاوره رایگان دارید، با ما تماس بگیرید تا از قیمت آنی گیر پودری و نحوه ارسال اطلاع پیدا کنید.

دسته:

برای خرید آنی گیر پودری WP600 روی بتن کاور حساب باز کنید. بتن کاور شرکت تولید کننده اصلی آنی گیر پودری بتن است.  آنی گیر پودری WP600 نوعی ماده آب بنـد کننده سـریع و پودری برپایه ســــــیمان پرتلند است، که به منظور درزگــــــیری پر کردن ترک ها و سوراخ های بتنی استفاده می شود. در قسمت هایی از سازه که نشت شـــدید و پر فشــار آب وجود دارد این ماده مورد استفاده قرار می گیرد. آنی گیر در اثر اختلاط با آب به حالت خمیری قدرتمند در آمده و به دلیل افزایش سرعت هــــیدرا سیون ، گـــــیرش اولیه را تسریع می بخشد.

خرید و قیمت آنی گیر پودری WP600

قیمت آنی گیر پودری WP600 در بتن کاور منصفانه است زیرا ما شرکت تولید کننده اصلی این محصول هستیم. مشاوره خرید آنی گیر پودری WP600 بتن کاور رایگان است و پیش از ارسال محصول با مشتری هماهنگی های لازم به عمل آورده می شود. اگر نیاز به خرید آنی گیر پودری پیشنهاد می کنیم از یک شرکت معتبر محصول را تهیه کنید و در هنگام استفاده به دستورالعمل تولید کننده به دقت عمل کنید.

خواص و ویژگی های آنی گیر پودری WP600

  • افزایش سرعت گیرش اولیه در کمتر از1دقیقه
  • عدم ایجاد انقباض و ترک های سطحی
  • امکان بهره برداری در کوتاهترین زمان
  • مقاوم در برابر رطوبت و نم
  • کاربری آسان
  • چسبندگی سریع به تمام سطوح سیمانی

جدول مشخصات فیزیکی و شیمیایی :

حالت فیزیکی: پودر
رنگ: خاکستری
وزن مخصوص: 1.5g/cm3
PH: 13-14
یون کلر: ندارد

کاربرد:

  • انسداد هر گونه نشتی آب مثبت و منفی
  • ترمیم آسیب دیدگی سازه هایی مانند استخرها، مخازن و…
  • ترمیم و آبندی سریع چاله آسانسور ها
  • ترمیم و آبندی سریع لوله ها و کانال های آب

استاندارد:

این محصول براساس استانداردهای زیر ساخته می شود.

ASTM C928-05

 

میزان مصرف:

مقدار مصرف WP600 براساس سطح مقطع و شرایط محل نشت و در نظر گرفتن وزن مخصوص آنی گیر میباشد. نسبت اختلاط آنی گیر با آب 3 به 1 است .

آنی گیر پودری WP600
آنی گیر پودری WP600

نحوه مصرف آنی گیر پودری WP600 بتن کاور :

محل مورد نظر را به شکل V تراشــــیده و از هرگونه مواد سست و زائد تمـــــییز نمایید . مناسب ترین روش اختلاط همزدن بصورت دستی(با دستکش)میباشد. ابتدا آب مورد نظر را در ظرفی ریخته سپس مقدار پودر WP600 محاسبه شده را به آهستگی درون ظرف آب ریخته و عمل اختلاط را تا بدست آمدن خمیری همگن ادامه دهید.فورا با دست (با دستکش) یا با ابزار مناسب درز را از اطراف به ســمت مرکز پر کنید و به مدت 15الی20ثانیه فشار دهید.سپس بمنظور همسطح کردن کار مقدار ملات مازاد را بتراشید. همیشه مقداری ازمواد را اختلاط کنید که توان اجرای کار در کمتر از 20 ثانیه را داشته باشید. در محل های با آسیب دیدگی بزرگ برای انتقال آب از یک لوله زهکش استفاده کنید . اطراف لوله را با استفاده از WP600ملات کاری نمایید و سپس خود لوله را برداشته و مجددا محل لوله را با به روش فوق مسدود کنید.

شرایط نگهداری :

دربسته بندی اولیه و در انبار سرپوشیده به دور از تابش مستقیم آفتاب در دمای 10-30درجه سانتی گراد به مدت یک سال پس ازتاریخ ساخت قابل نگهداری می باشد.

آنی گیر پودری WP600
آنی گیر پودری WP600

نکات ایمنی :

این ماده آتش زا نبوده و برای محیط زیست مضر نمی باشد. از تمـــاس این ماده با چشم و پوســــت جلوگیری شود. در صورت تماس با چشم با آب شیرین فراوان شســـت و شو داده شود. هنگام کار استـفاده از عینک محافظ و دستکش توصیه می گردد. درصورت بلعیده شدن فورا به پزشک مراجعه شود.

بسته بندی :

بسته بندی 25 کیلوگرمی

برای دانلود فایل اطلاعات فنی آنی گیر پودری WP600 کلیک کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آنی گیر پودری WP600”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آنی گیر پودری WP600”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *