ترمیم کننده بتن RP N500

ترمیم کننده بتن RP N500 یک نوع  ترمیم کننده پودری معمولی بر پایه سیمان پرتلند و با دانه بندی مناسب ساخته شده است. این محصول که در دسته ی مقاوم سازی و ترمیم می باشد و از این محصول برای ترمیم سطوح آسیب دیده، پر کردن تخلخل های ریز  و افزایش مقاومت فشاری و خمشی استفاده می شود. چسبندگی مناسب وعدم انقباض  به سطوح زیرین از دیگر ویژگی های این ماده است.

برای خرید ترمیم کننده بتن RP N500 از سایت بتن کاور اقدام کنید! ترمیم کننده بتن RP N500 بر پایه سیمان پرتلند و با دانه بندی مناسب ساخته شده است. از این محصـول برای ترمیم سطوح آسیب دیده، ، پر کردن تخلخل های ریز و افزایش مقاومت فشـاری و خمشی استفاده می شود. چسبندگی مناسب و عدم انقــباض به سطوح زیرین از دیگر ویژگی های این ماده است. بتن کاور تولید کننده انواع ترمیم کننده بتن است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ترمیم کننده بتن RP N500 با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان بتن کاور استفاده کنید.

خرید و قیمت ترمیم کننده بتن RP N500

قیمت ترمیم کننده بتن RP N500 در بتن کاور منصفانه است. زیرا ما یک مجموعه تولیدی هستیم. شما بدون واسطه خرید می کنید بنابراین محصول نهایی با قیمت بسیار مناسبی به دست شما می رسد. قیمت ترمیم کننده بتن هم چنین بستگی به مواد اولیه خام مورد استفاده در آن دارد. مشاوره خرید ترمیم کننده بتن در بتن کاور رایگان است و شما می توانید از مشاوره رایگان ما برای خرید ترمیم کننده بتن و دیگر انواع افزودنی های بتن استفاده کنید.

خرید ترمیم کننده بتن RP N500
خرید ترمیم کننده بتن RP N500

ترمیم کننده بتن RP N500 هم رنگ با بتن می باشد و مناسب رفع همه ی آسیب های سطحی و ترک خوردگی های بتن می باشد. با استفاده از این محصول می توانید مقاوت سطوح به سایش را بالا ببرید. این ترمیم کننده بتن هم چنین به انواع مصالح چسبندگی بالا دارد بنابراین خیالتان از این بابت راحت باشد. بیشتر مشتریان بتن کاور از این محصول برای هموار کردن سطوح آسیب دیده و اصلاح سطوح کرم خورده و شکسته استفاده می کنند.

خواص و اثرات ترمیم کننده بتن :

  • هم رنگ با بتن
  • رفع کلیه آسیب های سطحی و ترک خوردگی ها
  • افزایش مقاومت به سایش
  • چسبندگی بسیار بالا به انواع مصالح
  • عدم ایجاد انقباض و ترک خوردگی
  • مقاوم در برابر سیکلهای انجماد و ذوب
  • کاربرد آسان و ایجاد خمیری کارپذیر

کاربرد :

  • پر کردن حفره ها و ناهموری ها
  •  هموار نمودن سطوح آسیب دیده
  • ترمیم و اصلاح سطوح کرم خورده، شکسته و فرسوده

استاندارد :

این محصول براساس استاندارد زیر ساخته می شود.

  • ASTM C1236
  • ASTM C1583
  • EN 12637
  • EN 1542
ترمیم کننده بتن RP N500
ترمیم کننده بتن RP N500

میزان مصرف :

مقدار مصرف RP N500 به وضعیت سطح کار بستگی دارد. بطور معمول برای هرمتر مربع به ضخامت 1میلیمتر مقدار 1.5 تا 2.5 کیلوگرم از این محصول نیاز است .

آموزش نحوه مصرف ترمیم کننده بتن RP N500 

سطح زیرکار باید محکم ، تمیز و از هر نـوع آلودگی ، گرد و غبار ، چربی و رنگ پاک باشد. پیـش از اجرا سطح کار را مرطوب نمایید. ابتدا آب لازم را (به ازای هر کیـسه 25 کیلوگرمی RP N500 مقدار 5 تا 6 لیتر آب) به داخل دستگاه همزن ریخته و در حالی که دستگاه روشن است پودرRP N500 مورد نیاز را به آرامی به آب اضافه کرده و اختلاط را تا رسیدن به یک ملات همگن با رئولوژی مناسب ادامه دهید.

سپس ملات ساخته شده را توسط ماله یا کاردک اجرا کنید. اجرا باید در مدت زمانی کمتر از20 دقیقه انجام شود. برای عملیات فرآوری محل اجرا شده را پس از نیمه خشک شدن به مدت 24 ساعت مرطوب نگه دارید.

مشخصات فیزیکی و شیمیایی :

 

حالت فیزیکی: پودر
رنگ: خاکستری
وزن مخصوص: 1.7g/cm3
حلال: آب
 یون کلر: ندارد

شرایط نگهداری :

دربسته بندی اولیه و در انبار سرپوشیده به دور از تابش مستقیم آفتاب در دمای 5-30 درجه سـانتی گراد به مدت یک سال پس ازتاریخ ساخت قابل نگهداری می باشد.

نکات ایمنی :

این ماده آتش زا نبوده و برای محیط زیست مضر نمی باشد. از تمـــاس این ماده با چشم و پوســــت جلوگیری شود. در صورت تماس با چشم با آب شیرین فراوان شســـت و شو داده شود. هنگام کار استـفاده از عینک محافظ و دستکش توصیه می گردد.

بسته بندی :

بسته بندی 25 کیلوگرمی

برای دانلود فایل اطلاعات فنی ترمیم کننده بتن RP N500 کلیک کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترمیم کننده بتن RP N500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ترمیم کننده بتن RP N500”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *