چسب بتن LATEX 90

(2 customer reviews)

چسب بتن LATEX 90 یک امولوسیون پلیمری، غلیظ و هموژن است که جهت افزایش چسبندگی ملات و یا چسباندن یک لایه جدید از بتن بر روی لایه قدیمی، ترمیم لایه قبلی و آب بند کردن سازه ها به کار می رود.

این محصول در گالن 8 کیلویی به فروش می رسد.

این محصول که در دسته ی مقاوم سازی و ترمیم می باشد و در اثر واکنش با آب و سیمان علاوه بر ایجاد خاصیت چسبندگی، سبب ایجاد انسجام و پیوستگی در بافت بتن می شود. چسب بتن LATEX 90  پس از اختلاط  با آب حل میگردد اما پس از خشک شدن غیر حلال و نفوذ ناپذیر میگردد.

منطبق با استاندارد های  :

ASTM C1042 –  ASTM C1059 – ASTM C 1440

چسب بتن LATEX 90 یک امولوسیون پلیمری، غلیظ و هموژن است که جهت افزایش چسبندگی ملات و یا چسباندن یک لایه جدید از بتن بر روی لایه قدیمی ، ترمیم لایه قبلی و آب بند کردن سازه ها به کار می رود. چسب بتن لاتکس در اثر واکنش با آب و سیمان علاوه بر ایجاد خاصیت چسبندگی سبب ایجاد انسجام و پیوستگی در بافت بتن می شود. LATEX 90 پــس از اختلاط با آب حل میگردد اما پس از خشک شدن غیر حلال و نفوذ ناپذیر میگردد. در ادامه توضیحات این محصول از بتن کاور به خواص و اثرات چسب بتن لاتکس و کاربردهای آن می پردازیم. ضمنا یک ویدئو معرفی محصول هم تهیه کرده ایم. در صورتی که نیاز به مشاوره رایگان خرید چسب بتن LATEX 90 دارید با کارشناسان فروش بتن کاور در تماس باشید.

خرید و قیمت چسب بتن لاتکس LATEX 90

قیمت چسب بتن لاتکس ال نود در بتن کاور منصفانه است. با توجه به این که ما یک کارخانه ی تولیدی هستیم، شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از ما تولید کنید. استفاده از چسب بتن به افزایش مقاومت بتن در یخبندان کمک می کند. هم چنین در صورتی که می خواهید از بتن در برابر ترک خوردگی محافظت کنید، پیشنهاد می کنیم این محصول را خریداری کنید. شما می توانید پیش از ثبت خرید چسب بتن LATEX 90 از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید. قیمت چسب بتن بستگی به نوع محصول و البته مقدار مورد نیاز شما دارد. برای ارسال کالا با بخش اجرایی مجموعه ی شما هماهنگی های لازم را انجام می دهیم.

خرید و قیمت چسب بتن LATEX 90
خرید و قیمت چسب بتن LATEX 90

خواص و اثرات : 

  • افزایش قدرت چسبندگی و پیوستگی بین بتن جدید و قدیم
  • افزایش چسبندگی و پیوستگی اجزاء ملات
  • افزایش ضریب سایش بتن
  • افزایش مقاومت دربرابر ترک خوردگی
  • افزایش مقاومت بتن در سیکل های یخبندان

 

کاربرد :

  • ترمیم بتن های کرمو و آسیب دیدگی های سطحی سازه های بتنی
  • چسباندن اجزاء ملات های ترمیمی
  • امکان اجرای لایه های نازک بتن
  • اتصال بتن جدید با بتن قدیم
  • ساخت ملات آب بند

 

ویدئوی معرفی چسب بتن LATEX 90 : 

 

 

استاندارد :

این محصول براساس استاندارد زیر ساخته می شود.

  • ASTM C1042
  • ASTM C1059
  • ASTM C 1440

نحوه و میزان مصرف چسب لاتکس LATEX 90

نحوه و میزان استفاده از چسب لاتکس با توجه به هر محصول تولید شده در کارخانه های مختلف متفاوت است. بنابراین به شما توصیه می کنیم برای اینکه بیشترین کارایی را از محصول دریافت کنید، به توضیحات تولید کننده توجه کنید. در بتن کاور معمولا توصیه می شود به میزان 5 الی 10 درصد از وزن سیمان از چسب لاتکس استفاده کنید. قبل استفاده از چسب روی هر سطحی آن را تمیز و خالی از گرد و غبار کنید. در صورتی که در مورد این محصول سوال داشتید می توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان بتن کاور استفاده کنید.

میزان مصرف :

از افزودنی LATEX 90 به میزان 5 تا 10 درصد وزن سیمان استفاده می شود. برای چسباندن دو لایه بتن یک واحد چسب با یک واحد آب مخلوط می گردد. مقدار دقیق چسب بر حسب دانه بندی، میزان نفوذ سطح و آب مورد استفاده متفاوت است.بهترین برآورد آزمایش های کارگاهی میباشد.

چسب بتن LATEX 90
چسب بتن LATEX 90

نحوه مصرف :

قبل از استفاده LATEX 90 سطح آسیب دیده بتن میبایست از هرگونه عناصر سست ، گردو غبار و چربی تمیز و سپس کاملا با آب شیرین سیراب گردد. به دو روش امکان استفاده از این محصول است.

  1. عنوان دوغاب چسب بتن : ابتدا مقدار چسب محاسبه شده را (%20) با آب(%20) و سیمان(60%) مخلوط کرده و دوغاب همگنی بسازید.سپس به ضخامت 1الی 2میلیمتر روی سطح را دوغاب ریزی کنید .
  2. بعنوان ملات ترمیم : به مقدار 10 تا 40 درصد به جای آب مصرفی با مواد خشک مخلوط کرده و ملات همگنی بسازید . سطح بتن قدیمی را با آب شیرین سیراب کرده و سپـس ( بدون وجود آب جاری در سطح بتن قدیمی ) ملات ساخته شده را بر روی سطح بتن اجرا نمایید.

 

مشخصات فیزکی و شیمیایی چسب بتن LATEX 90 : 

استفاده از این محصول باعث افزایش ضریب سایش بتن می شود. رنگ چسب بتن لاتکس سفید شیری است. حالت فیزیکی این محصول به صورت امولسیون غلیظ می باشد. چسب بتن LATEX 90 در آب حل می شود و یون کلر ندارد. در ادامه توجه شما را به جدول مشخصات محصول جلب می کنیم:

حالت فیزیکی: امولسیون غلیظ
رنگ: سفید شیری
وزن مخصوص: 1.15g/cm3
حلال: آب
 یون کلر: ندارد

 

شرایط نگهداری :

دربسته بندی اولیه و در انبار سرپوشیده به دور از تابش مستقیم آفتاب در دمای 10-30درجه سانتی گراد به مدت یک سال پس ازتاریخ ساخت قابل نگهداری می باشد.

 

نکات ایمنی :

این ماده آتش زا نبوده و برای محیط زیست مضر نمی باشد. از تماس این ماده با چشم و پوست جلوگیری شود. در صورت تماس با چشم با آب شیرین فراوان شست و شو داده شود. هنگام کار استـفاده از عینک محافظ و دستکش توصیه می گردد.

 

بسته بندی :

بسته بندی 4،10،20 کیلوگرمی

 

برای دانلود فایل اطلاعات محصول چسب بتن LATEX 90 کلیک کنید.

 

2 reviews for چسب بتن LATEX 90

  1. امین میرزایی

    بعد از سفارش و خرید از سایت شما لطفا بگین چه مدت طول می کشه محصول سفارش داده شده چسب لاتکس L90 به دست ما می رسه؟

  2. امیر

    آیا شما به جزء محصول چسب لاتکس L90 محصول مشابه دیگه ای هم مثل چسب لاتکس L90 تو فروشگاهتون دارین؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 reviews for چسب بتن LATEX 90

  1. امین میرزایی

    بعد از سفارش و خرید از سایت شما لطفا بگین چه مدت طول می کشه محصول سفارش داده شده چسب لاتکس L90 به دست ما می رسه؟

  2. امیر

    آیا شما به جزء محصول چسب لاتکس L90 محصول مشابه دیگه ای هم مثل چسب لاتکس L90 تو فروشگاهتون دارین؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *