کفپوش سیمانی TOP CEMENT 33

(1 customer review)

کفپوش سیمانی TOP CEMENT 33 پودر سخت کننده کف بتنی جهت ایجاد سطوح بتنی یکدست و صیقلی با مقاومت مکانیکی بالا به منظور مقاوم سازی در برابر  سائیدگی ضربه و … مناسب می باشد. این محصول که در دسته ی کفسازی می باشد.

کفپوش سیمانی سطوح مخلوطی آماده  برای سخـت کردن سطوح  می باشد  که با سیمان های  پلیمری تقویت شـده ساخته می شود. این کفپوش با قدرت چسبندگی بسـیار زیاد به انواع سطوح و مقاومت بسیار بالا ترکیبی مناسب برای عملیات کف سازی سازه می باشد و قابلیت دوام و سخت کردن سطوح را امکان پذیر می سازد.

دسته:

کفپوش سیمانی TOP CEMENT 33، پودرسخت کننده کف بتنی جهت ایجاد سطوح بتنی یکدست و صیقلی با مقاومت مکانیکی بالا به منظور مقاوم سازی در برابر سائیدگی ضربه و … مناسب می باشد.

کفپوش سیمانی سطوح مخلوطی آماده برای سخت کردن سطوح می باشد که با سیمان های پلیمری تقویت شده ساخته می شود. این کفپوش با قدرت چسبندگی بسـیار زیاد به انواع سطوح و مقاومت بسیار بالا ترکیبی مناسب برای عملیات کف سازی سازه می باشد و قابلیت دوام و سخت کردن سطوح را امکان پذیر می سازد.

 

خواص و اثرات : 

  • چسبندگی بسیار زیاد به انواع زیرسازی ها
  • بدون انقباض و ترک خوردگی
  • دارای انبظاط کنترل شده و بدون انقباض
  • مقاوم در برابر ارتعاشات استاتیکی، دینامیکی و ضربه
  • مقاوم در برابرتابش خورشید، باران و سایرعوامل محیطی
  • اجرای سریع و آسان
  • سطح نهایی غیرلغزنده

 

کاربرد : 

  • مرمت کف های قدیمی آسیب دیده
  • اجرای کفسازی کارخانه ها ، انبار ها و سرد خانه ها
  • افزایش مقاومت دالهای بتنی در برابر سایش و ضربه
  • مترو ها، ایستگاه های راه آهن ، فرودگاه ها و اسکله ها
  • مناسب جهت ایجاد کف مقاوم برای سالن های پر تردد

میزان مصرف :

میزان مصرف TOP CEMENT براساس شرایط زیر آیند و هدف مورد نظر تعیین میگردد. دوز مصرف پیشنهادی برای هر متر مربع به ضخامت 1 سانتیمتر حدود 25 کیلوگرم میباشد.

 

نحوه مصرف :

محل مورد نظر از هرگونه عناصر سست و گرد و غبار تمیز گردد . برای جلو گیری از ایجاد ترک سطح را کاملا با آب شیرین مرطوب نمایید. کار اختلاط را شروع نمایید.

ابتدا آب مورد نیاز را به داخل همزن ریخته و در حالی که همزن روشن است مقدار پودر TOP CEMENT محاسبه شده را به آرامی به آب اضافه کنید . عمل اختلاط را تا ساخت یک ملات همگن، هم شکل و رسیدن به رئولوژی مناسب ادامه دهید.

ملات ساخته شده را برای دست یابی به نتایج مطلوب تر درکمترین زمان ممکن درمحل اجرا ریخته و ماله یا شمشه کشی نمایید . پس از گیرش اولیه ،سطح اجرا شده را بمدت 2 روز با اسپری آب مرطوب نگه دارید.

سپس برای ایجاد درز های انبساط محل های مورد نظر را با کاتر برش دهید و در صورت نیاز برای ایجاد سطحی صیقلی و زیبا میتوانید محل اجرا را ساب بزنید.

 

مشخصات فیزکی و شیمیایی :

حالت فیزیکی: پودر
رنگ: خاکستری
وزن مخصوص: 2.4g/cm3
مقاومت فشاری نهایی: 60
یون کلر: ندارد

 

شرایط نگهداری :

دربسته بندی اولیه و در انبار سرپوشیده به دور از تابش مستقیم آفتاب در دمای 5-30 درجه سانتی گراد به مدت یک سال پس ازتاریخ ساخت قابل نگهداری می باشد.

 

نکات ایمنی :

این ماده آتش زا نبوده و برای محیط زیست مضر نمی باشد. از تماس این ماده با چشم و پوست جلوگیری شود. در صورت تماس با چشم با آب شیرین فراوان شست و شو داده شود. هنگام کار استـفاده از عینک محافظ و دستکش توصیه می گردد.

 

بسته بندی :

بسته بندی 25 کیلوگرمی

 

برای دانلود فایل اطلاعات فنی کفپوش سیمانی TOP CEMENT 33 کلیک کنید.

 

1 review for کفپوش سیمانی TOP CEMENT 33

  1. ساسان شکوهی

    کفپوش سیمانی TOP CEMENT 33 برای ساختمان های مسکونی هم استفاده میشه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 review for کفپوش سیمانی TOP CEMENT 33

  1. ساسان شکوهی

    کفپوش سیمانی TOP CEMENT 33 برای ساختمان های مسکونی هم استفاده میشه؟

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *